Współpracę w zakresie SEO rozpoczęliśmy z początkiem kwietnia ’19. Były to pierwsze kroki przedsiębiorstwa w tej dziedzinie na rynku polskim. Nasza praca polegała w głównej mierze na optymalizacji treści ofertowej oraz rozbudowie sekcji blogowej. Stworzono kompleksowy audyt witryny, w skład którego weszły wytyczne optymalizacyjne w zakresie m.in.: tagów tytułowych, opisów meta, wewnętrznego linkowania, struktury URLi oraz podziału kategorii. Ze względu na procedury korporacyjne, wdrażanie wytycznych optymalizacyjnych zajęło niemal rok, natomiast budowane w tym czasie zaplecza zaowocowały mocnym odbiciem, zauważalnym wyraźnie na przełomie marca i kwietnia 2020 roku. Dodatkowo, pozyskano kilkanaście wartościowych linków z zewnętrznych serwisów branżowych. Poniżej prezentujemy wykresy wzrostu widoczności ilości fraz kluczowych w TOP 50, TOP 20, TOP 10 oraz TOP 3 wyników wyszukiwania (dane zaczerpnięte zostały narzędzia SEMSTORM), a także wzrost ruchu organicznego płynącego na stronę przedsiębiorcy (dane zaczerpnięte zostały z narzędzia Google Analytics).