Branża motoryzacyjna

Lemur Studio > Branża motoryzacyjna

Streszczenie sytuacji oraz podjęte działania

Współpracę w zakresie SEO rozpoczęliśmy z początkiem listopada ’19. Przejęliśmy stronę internetową przedsiębiorcy, który przez poprzedni rok (listopad ’18 – listopad ’19) współpracował z agencją „X”. Nasza praca polegała w głównej mierze na rozbudowie treści ofertowej oraz sekcji blogowej. Poprawiono i zoptymalizowano tagi: tytułowe, meta, a także wewnętrzne linkowanie. Oprócz tego założone zostało zaplecze tematyczne, a dodatkowo pozyskano kilka wartościowych linków z zewnętrznych serwisów branżowych. Poniżej prezentujemy wykresy wzrostu widoczności ilości fraz kluczowych w TOP 50, TOP 20, TOP 10 oraz TOP 3 wyników wyszukiwania (dane zaczerpnięte zostały narzędzia SEMSTORM), a także wzrost ruchu organicznego płynącego na stronę przedsiębiorcy (dane zaczerpnięte zostały z narzędzia Google Analytics).

  • 01.11.2019

  • 01.06.2020

Ilość fraz kluczowych – październik ’19: 187
Ilość fraz kluczowych – czerwiec ’20: 1388

Wzrost: 742%

Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 50 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie siedmiu miesięcy wynosi 12:88. Większość z fraz, które w pierwszych tygodniach znajdowały się w TOP 50, znalazła się już odpowiednio w TOP 20, TOP 10, a nawet TOP 3. Mimo tego nadal możemy zaobserwować rosnącą liczbę fraz w TOP 50, co świadczy o dalszym, sporym potencjale wzrostowym widoczności organicznej.

  • 01.11.2019

  • 01.05.2020

Ilość fraz kluczowych – październik ’19: 62
Ilość fraz kluczowych – czerwiec ’20: 545

Wzrost: 879%

Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 20 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie siedmiu miesięcy wynosi 10:90. Większość z fraz, które w pierwszych tygodniach znajdowały się w TOP 20, znalazła się już odpowiednio w TOP 10 oraz w TOP 3. Możemy zaobserwować dalszą, rosnącą liczbę fraz w TOP 20, które w najbliższych tygodniach staną się frazami bezpośrednio sprzedającymi (znajdą się w TOP 10 oraz TOP 3).

  • 01.11.2019

  • 01.05.2020

Ilość fraz kluczowych – październik ’19: 40
Ilość fraz kluczowych – czerwiec ’20: 290

Wzrost: 725%

Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 10 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie siedmiu miesięcy wynosi 12:88. Frazy znajdujące się w TOP 10 (czyli na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google), są frazami sprzedającymi. Oznacza to, że przekładają się w bezpośredni sposób na wzrost ruchu na stronie internetowej przedsiębiorcy. Zauważyć możemy dalszy wzrost liczby tych fraz, co świadczy o potencjale do dalszego wzrostu i awansu wielu z nich do TOP 3.

  • 01.11.2019

  • 01.05.2020

Ilość fraz kluczowych – październik ’19: 10
Ilość fraz kluczowych – czerwiec ’20: 129

Wzrost: 1290%

Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 3 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie siedmiu miesięcy wynosi 7:93. Frazy znajdujące się w TOP 3, są frazami o bardzo wysokim potencjale sprzedażowym. Przekładają się w bezpośredni sposób na zwiększenie liczby klientów, poprzez znaczny wzrost ruchu organicznego, płynącego na stronę przedsiębiorcy prosto z wyników wyszukiwania Google. Zauważyć możemy dalszy wzrost liczby tych fraz, co świadczy o potencjale do dalszego wzrostu.

  • 01.11.2019

  • 01.05.2020

Ruch z wyników wyszukiwania – październik ’19: 370
Ruch z wyników wyszukiwania – maj ’20: 3972

Wzrost ruchu: 1074%

Udział procentowy ruchu z wyników wyszukiwania przed podjęciem współpracy, w stosunku do ruchu po upływie siedmiu miesięcy wynosi 9:91. Zwiększenie ruchu płynącego na stronę internetową przedsiębiorcy, jest podstawowym i najważniejszym celem Agencji SEO. To on, w sposób bezpośredni przekłada się na zwiększenie liczby klientów oraz ROI (Return Of Investment), czyli zysku z inwestycji w podejmowane przez nas działania.