W przypadku każdej ze stron internetowych, najbardziej kosztochłonnymi czynnikiem są:
W związku z powyższym założeniem możemy wyróżnić trzy główne grupy cenowe stron internetowych w oparciu o system zarządzania treścią WordPress:
Podobnie, jak w przypadku WordPressa, te same czynniki mają wpływ na wysokość kosztów powstającej strony:
Wyceniane są indywidualnie, a ich ceny zaczynają się od 3 000 PLN. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz miał pewność, że Twoja strona jest oryginalna, niepowtarzalna oraz zaprojektowana zgodnie z Twoją księgą znaku lub innymi zasadami tożsamości graficznej ustalonej przez Twoją firmę.
Czy widełki cenowe w zakresie 4 000 – 30 000 PLN dają Ci jakiekolwiek wyobrażenie o cenie Twojego przyszłego sklepu? Nie. Czynników warunkujących koszty powstania sklepu jest zbyt wiele, aby przedstawić je w czytelnej i przejrzystej formie – dużo szybciej będzie, jeśli od razu skontaktujesz się z nami. Przeprowadzimy dla Ciebie przy okazji konkretną analizę, w której oszacujemy przyszły ruch (uzależniony od budżetu na pozycjonowanie), konwersję oraz przewidywane zyski. Wszystko w bardzo dokładnych ramach czasowych – nawet z 70-80% dokładnością. Najważniejsze czynniki determinujące koszty sklepu internetowego: