Fotograf Google

Lemur Studio > Fotograf Google

Kim jest rekomendowany fotograf Google?

Rekomendowany fotograf Google różni się od zwykłego fotografa tym, że swoje działania legitymuje oficjalnym certyfikatem otrzymanym od firmy Google. Osoby z takim certyfikatem mogą budować, a następnie umieszczać wirtualne spacery na serwerach firmy Google, dzięki czemu są one idealnym uzupełnieniem Twojej wizytówki i poprawiają widoczność Twojej firmy – zarówno w klasycznym wyszukiwaniu organicznym, jak i na Mapach Google. Strzeż się firm i instytucji, które za umieszczenie spaceru na stronie, czy też w mediach społecznościowych żądają abonamentów i opłat. Samo stworzenie spaceru jest oczywiście płatne, natomiast za niezawodność funkcjonowania Twojej firmowej wizytówki i spaceru odpowiada firma Google – sam powiedz, czy w takim układzie coś może pójść nie po Twojej myśli? Jako Lemur Studio budujemy dla naszych klientów spacery Google Street View praktycznie od samego początku istnienia tego programu w Polsce. Mamy na koncie dziesiątki realizacji. Nie czekaj, wykorzystaj nasze doświadczenie już dziś!

W jaki sposób budowany jest wirtualny spacer Google Street View?

Wirtualny spacer składa się z kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu punktów – tzw. zdjęć sferycznych, dzięki którym użytkownik może przyjrzeć się każdemu fragmentowi fotografowanej powierzchni. Widać na nim bardzo dokładnie zarówno sufit, jak i podłogę, dlatego pamiętaj – do sesji należy dobrze się przygotować! Pewnie zadajesz sobie w tym momencie pytanie: jak powstaje taka pojedyncza panorama sferyczna? Spieszymy z odpowiedzią!

Jedno zdjęcie panoramiczne zbudowane jest z 48 dwuwymiarowych fotografii, które następnie składane są w jedną, 360-cio stopniową panoramę sferyczną.

Każde ze zdjęć wykonywane jest przy ustawieniu różnych wartości ekspozycji w taki sposób, aby jak najdokładniej oddać ciemne oraz jasne fragmenty fotografowanego pomieszczenia.

Dzięki zastosowaniu HDR, pojedyncze zdjęcie sferyczne wykonane jest w jakości porównywalnej do zakresu jasności widzianego przez człowieka.

Ile zdjęć sferycznych musi powstać, aby spacer był dobry?

Pierwsze pytanie, jakie musisz sobie zadać brzmi: czy chcę wykorzystać swój wirtualny spacer do działań sprzedażowych, wizerunkowych, czy po prostu chcę uzupełnić swoją wizytówkę Google Moja Firma? W pierwszym oraz drugim wypadku dobrze byłoby, gdyby spacer posiadał jak największą liczbę punktów – pojedynczych panoram. Najbardziej optymalną ilością jest umieszczenie jednej panoramy sferycznej na 10 m2 powierzchni użytkowej. Jeśli jednak zależy Ci jednak tylko i wyłącznie na uzupełnieniu wizytówki Google Moja Firma – wystarczy wykonać ich zaledwie kilka. Najczęściej w takich sytuacjach rekomenduje się wykonanie od trzech do pięciu panoram. Jest to również odpowiednia ilość, jeśli powierzchnia Twojego biura, restauracji jest niewielka (jedno pomieszczenie).

PAMIĘTAJ: każda ilość zdjęć sferycznych składających się na Twój spacer, podnosi ranking wizytówki i uwiarygadnia ją w oczach Twoich potencjalnych klientów.

69

Ilość panoram sferycznych