Fotograf Google

Lemur Studio > Fotograf Google

Rekomendowany fotograf Google Street View

Rekomendowany fotograf Google różni się od zwykłego fotografa tym, że swoje działania legitymuje oficjalnym certyfikatem otrzymanym od firmy Google. Osoby z takim certyfikatem mogą budować, a następnie umieszczać wirtualne spacery Google Street View na serwerach firmy Google, dzięki czemu są one idealnym uzupełnieniem Twojej wizytówki Google Moja Firma i poprawiają widoczność Twojego biznesu – zarówno w klasycznym wyszukiwaniu organicznym, jak i na Mapach Google.

 

Samo stworzenie wirtualnego spaceru przez certyfikowanego fotografa Google jest oczywiście płatne i wymaga wcześniejszej wyceny, natomiast po jego publikacji nie są pobierane od Ciebie żadne dodatkowe opląty. Za niezawodność funkcjonowania Twojej firmowej wizytówki i spaceru odpowiada firma Google – sam powiedz, czy w takim układzie coś może pójść nie po Twojej myśli?

Certyfikowany fotograf Google z doświadczeniem

Każdy rekomendowany fotograf Google na pokładzie Lemur Studio posiada bogate doświadczenie w tworzeniu fotografii sferycznej. Budujemy dla naszych klientów spacery Google Street View praktycznie od samego początku istnienia tego programu w Polsce. Mamy na koncie dziesiątki realizacji. Nie czekaj, wykorzystaj nasze doświadczenie już dziś!

Co robi rekomendowany fotograf Google Street View?

Wirtualny spacer składa się z kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu punktów – tzw. zdjęć sferycznych, dzięki którym użytkownik może przyjrzeć się każdemu fragmentowi fotografowanej powierzchni. Widać na nim bardzo dokładnie zarówno sufit, jak i podłogę, dlatego pamiętaj – do sesji należy dobrze się przygotować! Pewnie zadajesz sobie w tym momencie pytanie: jak powstaje taka pojedyncza panorama sferyczna? Spieszymy z odpowiedzią!

Jedno zdjęcie panoramiczne zbudowane jest z 48 dwuwymiarowych fotografii, które następnie składane są w jedną, 360-cio stopniową panoramę sferyczną.

Każde ze zdjęć wykonywane jest przy ustawieniu różnych wartości ekspozycji w taki sposób, aby jak najdokładniej oddać ciemne oraz jasne fragmenty fotografowanego pomieszczenia.

Dzięki zastosowaniu HDR, pojedyncze zdjęcie sferyczne wykonane jest w jakości porównywalnej do zakresu jasności widzianego przez człowieka.

Ile zdjęć sferycznych musi wykonać fotograf Google Street View?

To zależy od  tego, czy chcesz wykorzystać swój wirtualny spacer do działań sprzedażowych, wizerunkowych, czy po prostu po to, żeby uzupełnić swoją wizytówkę Google Moja Firma. W pierwszym oraz drugim wypadku dobrze byłoby, gdyby spacer posiadał jak największą liczbę punktów – pojedynczych panoram. Najbardziej optymalną ilością jest umieszczenie jednej panoramy sferycznej na 10 m2 powierzchni użytkowej. Jeśli jednak zależy Ci jednak tylko i wyłącznie na uzupełnieniu wizytówki Google Moja Firma – wystarczy wykonać ich zaledwie kilka. Najczęściej w takich sytuacjach rekomenduje się, żeby fotograf Google wykonał od trzech do pięciu panoram. Jest to również odpowiednia ilość, jeśli powierzchnia Twojego biura, restauracji jest niewielka (jedno pomieszczenie).

PAMIĘTAJ: każda ilość zdjęć sferycznych składających się na Twój spacer, podnosi ranking wizytówki i uwiarygadnia ją w oczach Twoich potencjalnych klientów.

69

Ilość panoram sferycznych

Wirtualny spacer Google Street View, jako najtańszy sposób pozyskania klienta

Musimy zdawać sobie sprawę, że wirtualny spacer nie jest budowany po to, aby “ładnie” wyglądał na stronie internetowej, w wizytówce Google Moja Firma, kanale na Facebook’u, czy też każdym innym polu eksploatacji, na którym możemy go wykorzystać. Kwestie PR-owe – owszem, są bardzo istotne, natomiast najważniejszą korzyścią płynącą w wykonania wirtualnego spaceru jest po prostu pozyskanie nowego klienta lub/oraz dużo lepszy kontakt z klientem obecnym. Przykład? Nie trzeba wcale szukać daleko! Branża restauracyjna potrafi wykorzystać wirtualne spacery na dziesiątki kreatywnych sposobów. Wyobraźmy sobie, o ile łatwiejsza staje się komunikacja z klientem, kiedy przeglądając wirtualny spacer może zarezerwować sobie stolik o konkretnym numerze, a nie “stolik dwuosobowy przy oknie”. Nasze wyobrażenia bardzo często odstają od rzeczywistości, a dzięki temu, że klient wybierze sobie DOKŁADNIE ten stolik, na którym mu zależy, możemy uniknąć baaardzo wielu nieporozumień. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku hoteli – zdjęcie 2D może być odpowiednio zaaranżowane, natomiast w zdjęciu sferycznym nie ukryjemy niczego. Potencjalny gość będzie mógł obejrzeć swoje łóżko… dokładnie z każdej strony. Rodzice stojący przed decyzją o wysłaniu swojego dziecka do żłobka lub przedszkola mogą wybierać spośród wielu placówek. Oczywiście żaden spacer nie zastąpi kontaktu w cztery oczy, jednak pomyślmy – czy w czasach, kiedy nasze grafiki są bardzo napięte, a konkurencja – czuwa i jest w dodatku bardzo duża, potencjalny rodzic zainteresuje się miejscem, którego wcześniej nie będzie mógł choćby wstępnie sprawdzić i ocenić w Internecie? Odpowiedź jest prosta i nasuwa się sama. Koszt stworzenia wirtualnego spaceru jest niewspółmierny do ogromnych korzyści, które uzyskujemy z jego tytułu. Dodatkowo – płacimy za niego raz a dożywotni, darmowy hosting spaceru gwarantuje nam firma Google. Każdy potencjalny podmiot, który jest zainteresowany stworzeniem wirtualnego spaceru ma możliwość samodzielnego określenia jego objętości, a więc również budżetu i ceny, co czyni z niego produkt skrojony na absolutnie każdą kieszeń!

Wirtualny spacer dla branży Gastronomicznej (do restauracji)
Wirtualny spacer dla branży Motoryzacyjnej
Wirtualny spacer dla branży Hotelarskiej
Wirtualny spacer dla branży Kosmetycznej (dla kosmetyczki)
Wirtualny spacer dla Przedszkola
Wirtualny spacer dla branży Targowej (Międzynarodowe Targi Poznańskie)