Jak wykorzystać wirtualny spacer do promocji restauracji?
Rezerwacja stolików jest standardem praktycznie w każdej restauracji. Gość, który odwiedza daną restaurację regularnie, doskonale wie, które miejsce chciałby zająć podczas rodzinnego obiadu lub romantycznej kolacji. Tylko co zrobić z gośćmi, którzy nigdy wcześniej restauracji nie odwiedzili? Czy da się im wytłumaczyć przez telefon, jak usytuowanymi stolikami dysponuje Twój lokal? Istnieje duża szansa, że stolik “przy oknie” nie spełni oczekiwań gościa. Być może liczył na piękny widok na park, a tymczasem Twoja restauracja znajduje się przy ruchliwej ulicy? Najprostszym i najtańszym sposobem zapoznania potencjalnego klienta z restauracją jest przedstawienie mu wirtualnego spaceru po Twoim obiekcie.
Wirtualny spacer po restauracji
Im lepsza restauracja, tym mniej ma do ukrycia. Najlepsze firmy na rynku tworzą wirtualne spacery ograniczające się nie tylko do powierzchni sali restauracyjnej. Istnieje całe mnóstwo wycieczek, na których zobaczyć możemy kuchnię danej restauracji. Tego typu najwyższy poziom szczerości i pewności siebie daje klientom niesamowicie silny bodziec do odwiedzin restauracji. Ostatecznie – jeśli w kuchni panuje porządek, to i na talerzu będzie jak najbardziej… w porządku. Od dłuższego czasu, do gotowego wirtualnego spaceru mamy możliwość dodania wielu elementów interaktywnych. Takim elementem może być na przykład karta menu, z którą potencjalny klient będzie mógł się zapoznać prosto z wirtualnego stolika.
Wirtualny spacer po pubie
Dobry pub, to miejsce słynące przede wszystkim z szeroko pojętego “klimatu”, a tego jak wiemy – nie da się przekazać słowami. Być może jedną z cech Twojego pubu jest to, że można obejrzeć w nim mecze piłkarskie? Super! Tylko istnieje spora szansa, że tą samą możliwość będziemy mieli również w wielu innych pubach w okolicy. Jeżeli masz jakąś przewagę konkurencyjną nad nimi – po prostu to pokaż. Może sam jesteś wielkim fanem Premier League, a na ścianach wiszą szaliki i proporczyki Liverpoolu, Manchesteru United lub Chelsea? To właśnie jest jedna z wielu przewag konkurencyjnych, które ma Twój pub i wspomniany element “klimatu”, który może dobrze pokazać wirtualny spacer po barze, a który na 120% przyciągnie do Ciebie rzesze klientów, wokół których będziesz mógł zbudować prawdziwą i wierną społeczność.
Wirtualny spacer po pizzerii
Włoska pizzeria, a na ścianie flaga Grecji? Przytrafiło się to nie raz Tobie oraz wielu Twoim potencjalnym klientom. Polacy kochają włoską kuchnię i są bardzo wymagający. Jeżeli nie chciałbyś, aby Twoja pizza na cienkim cieście, przygotowywana w piecu opalanym drewnem, z najwyższej jakości składnikami z certyfikatami DOP była mylona ze studencką pizzą zalaną sosem czosnkowym, to wirtualny spacer po lokalu gastronomicznym jest jednym z rozwiązań, dzięki któremu Twoi przyszli goście będą wiedzieć dokładnie, na co mogą liczyć. Jeżeli Twoja pizzeria posiada wyżej wspomniany piec opalany drewnem, to nie zapomnij uruchomić go podczas sesji zdjęciowej pod wirtualny spacer. Tego typu ciekawe i plastyczne elementy wyposażenia bardzo dobrze działają na wyobraźnię klienta. Nie mówiąc zupełnie nic, dajesz mu jasną gwarancję produktu najwyższej jakości.
Wirtualny spacer po kawiarni
Nie ma to, jak pyszna kawa w dobrym towarzystwie. Problem w tym, że kawa kawie nierówna, a sposobów jej parzenia jest bardzo dużo. Potencjalnego gościa kawiarni nie interesuje kawa sypana zalana wrzątkiem, tylko produkt z najwyższej półki. Istnieją kawiarnie, które same sprowadzają ziarna z różnych zakątków Świata: z Peru, Brazylii, Ekwadoru, czy też z Kamerunu lub Etiopii. Następnie samodzielnie przeprowadzają proces palenia, a na samym końcu podają ją w wersji świeżo zmielonej i uzyskanej z ekspresu ciśnieniowego włoskiej produkcji. Tworząc sam opis, już mamy ochotę napić się dobrej kawy, a co dopiero, kiedy to wszystko mógłbyś pokazać potencjalnemu klientowi w ramach wirtualnego spaceru? Czy dałby radę oprzeć się takiej pokusie? Odpowiedź nasuwa się sama…