Jak wykorzystać treści na stronie?
Co, jeżeli na Twojej stronie jest duża ilość treści, a pozycje nadal są daleko poza Top 10? Każda treść znajdująca się w obrębie witryny powinna być odpowiednio zoptymalizowana pod wytyczne Googla. Jeżeli teksty nie mają odpowiedniej struktury, zawierającej nagłówki Hx, a sama treść nie jest nasycona frazami kluczowymi, będzie trudno konkurować z innymi stronami. Aby uniknąć takich sytuacji, trzeba wziąć pod uwagę wiele elementów. Istotny jest temat, długość dobranie i nasycenia fraz, czy też odpowiednie uzupełnienie meta tagów oraz linkowanie wewnętrzne. To podstawowe elementy, które wpływają na to, czy konkretna strona będzie zaindeksowana przez Google oraz pojawi się na wysokich pozycjach. Nie można także ignorować roli samej budowy strony i jej działania. Błędy w kodzie, wolne ładowanie się podstron może znacznie utrudnić proces pozycjonowania. Jeżeli nie masz pewności czy aspekty techniczne spełniają zalecenia Googla, warto przeprowadzić audyt. Dzięki temu sprawdzisz, na czym musisz skupić się najbardziej i ile pracy jeszcze przed Tobą. SEO i content marketing to działania, które przynoszą efekt tylko, jeżeli będą one długofalowe. Jednorazowe dodanie treści nie przyniesie pożądanego efektu. Zainwestuj w treści, które tworzone są w oparciu o konkretne dane i analizę konkurencji.