Działania w zakresie pozycjonowania rozpoczęliśmy z początkiem grudnia ’20. Była to kolejna współpraca SEO przedsiębiorcy, po wcześniejszych – nieudanych przygodach. Nasza praca polegała w głównej mierze na stworzeniu i optymalizacji treści na stronie, rozbudowie sekcji blogowej i wdrożeniu dedykowanej strony zapleczowej. Stworzony został kompleksowy audyt witryny, w skład którego weszły wytyczne optymalizacyjne w zakresie m.in.: tagów tytułowych, opisów meta, wewnętrznego linkowania. Dodatkowo pozyskano kilka wartościowych linków z zewnętrznych serwisów branżowych. Poniżej prezentujemy wykresy wzrostu widoczności ilości fraz kluczowych w TOP 50, TOP 20, TOP 10 oraz TOP 3 wyników wyszukiwania (dane zaczerpnięte zostały narzędzia SEMSTORM), a także wzrost ruchu organicznego płynącego na stronę przedsiębiorcy (dane zaczerpnięte z narzędzia Google Analytics).