Branża gastronomiczna

Lemur Studio > Branża gastronomiczna

    Podaj nazwę swojej domeny, aby uzyskać darmową konsultację.

    Imię (mile widziane)

    Telefon (mile widziany)




    Streszczenie sytuacji oraz podjęte działania

    Działania w zakresie pozycjonowania rozpoczęliśmy z początkiem grudnia ’20. Była to kolejna współpraca SEO przedsiębiorcy, po wcześniejszych – nieudanych przygodach. Nasza praca polegała w głównej mierze na stworzeniu i optymalizacji treści na stronie, rozbudowie sekcji blogowej i wdrożeniu dedykowanej strony zapleczowej. Stworzony został kompleksowy audyt witryny, w skład którego weszły wytyczne optymalizacyjne w zakresie m.in.: tagów tytułowych, opisów meta, wewnętrznego linkowania. Dodatkowo pozyskano kilka wartościowych linków z zewnętrznych serwisów branżowych. Poniżej prezentujemy wykresy wzrostu widoczności ilości fraz kluczowych w TOP 50, TOP 20, TOP 10 oraz TOP 3 wyników wyszukiwania (dane zaczerpnięte zostały narzędzia SEMSTORM), a także wzrost ruchu organicznego płynącego na stronę przedsiębiorcy (dane zaczerpnięte z narzędzia Google Analytics).

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’20: 479
    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’21: 1 739

    Wzrost: 363%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 50 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 22:78. Większość z fraz, które w pierwszych tygodniach znajdowały się w TOP 50, znalazła się już odpowiednio w TOP 20, TOP 10, a nawet TOP 3. Mimo tego nadal możemy zaobserwować rosnącą liczbę fraz w TOP 50, co świadczy o dalszym, sporym potencjale wzrostowym widoczności organicznej.

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’20: 211
    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’21: 701

    Wzrost: 332%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 20 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 23:77. Większość z fraz, które w pierwszych tygodniach znajdowały się w TOP 20, znalazła się już odpowiednio w TOP 10 oraz w TOP 3. Możemy zaobserwować dalszą, rosnącą liczbę fraz w TOP 20, które w najbliższych tygodniach staną się frazami bezpośrednio sprzedającymi (znajdą się w TOP 10 oraz TOP 3).

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’20: 102
    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’21: 289

    Wzrost: 283%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 10 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 26:74. Frazy znajdujące się w TOP 10 (czyli na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google), są frazami sprzedającymi. Oznacza to, że przekładają się w bezpośredni sposób na wzrost ruchu (i co za tym idzie – przychodów) na stronie internetowej przedsiębiorstwa. Zauważyć możemy dalszy wzrost liczby tych fraz, co świadczy o potencjale do dalszego wzrostu i awansu wielu z nich do TOP 3.

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’20: 31
    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’21: 108

    Wzrost: 348%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 3 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 22:78. Frazy znajdujące się w TOP 3, są frazami o bardzo wysokim potencjale sprzedażowym. Przekładają się w bezpośredni sposób na zwiększenie liczby klientów, poprzez znaczny wzrost ruchu organicznego, płynącego na stronę przedsiębiorstwa prosto z wyników wyszukiwania Google. Zauważyć możemy dalszy wzrost liczby tych fraz, co świadczy o potencjale do dalszego wzrostu.

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ruch z wyników wyszukiwania – grudzień ’20: 1 137
    Ruch z wyników wyszukiwania – grudzień ’21: 4 042

    Wzrost ruchu: 355%

    Udział procentowy ruchu z wyników wyszukiwania przed podjęciem współpracy, w stosunku do ruchu po upływie dwunastu miesięcy wynosi 22:78. Zwiększenie ruchu płynącego na stronę internetową przedsiębiorstwa jest podstawowym i najważniejszym celem Agencji SEO. To on, w sposób bezpośredni przekłada się na zwiększenie liczby klientów oraz ROI (Return Of Investment), czyli zysku z inwestycji w podejmowane przez nas działania.

    Preferencje plików cookies

    Niezbędne

    Niezbędne

    Ciasteczka wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony, takie jak zarządzanie zgodami czy sesjami użytkowników.

    Reklamowe

    Ciasteczka wykorzystywane do wyświetlania dostosowanych reklam na podstawie zachowań użytkownika.

    Analityczne

    Ciasteczka służące do zbierania danych o użytkownikach, pomagają w analizie ruchu na stronie i poprawie jej działania.

    Funkcjonalne

    Ciasteczka umożliwiające zapamiętanie ustawień użytkownika i preferencji na stronie, poprawiające komfort korzystania.