Branża gastronomiczna

Lemur Studio > Branża gastronomiczna

    Podaj nazwę swojej domeny, aby uzyskać darmową konsultację.

    Imię (mile widziane)

    Telefon (mile widziany)




    Streszczenie sytuacji oraz podjęte działania

    Działania w zakresie pozycjonowania rozpoczęliśmy z początkiem grudnia ’20. Była to kolejna współpraca SEO przedsiębiorcy, po wcześniejszych – nieudanych przygodach. Nasza praca polegała w głównej mierze na stworzeniu i optymalizacji treści na stronie, rozbudowie sekcji blogowej i wdrożeniu dedykowanej strony zapleczowej. Stworzony został kompleksowy audyt witryny, w skład którego weszły wytyczne optymalizacyjne w zakresie m.in.: tagów tytułowych, opisów meta, wewnętrznego linkowania. Dodatkowo pozyskano kilka wartościowych linków z zewnętrznych serwisów branżowych. Poniżej prezentujemy wykresy wzrostu widoczności ilości fraz kluczowych w TOP 50, TOP 20, TOP 10 oraz TOP 3 wyników wyszukiwania (dane zaczerpnięte zostały narzędzia SEMSTORM), a także wzrost ruchu organicznego płynącego na stronę przedsiębiorcy (dane zaczerpnięte z narzędzia Google Analytics).

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’20: 479
    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’21: 1 739

    Wzrost: 363%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 50 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 22:78. Większość z fraz, które w pierwszych tygodniach znajdowały się w TOP 50, znalazła się już odpowiednio w TOP 20, TOP 10, a nawet TOP 3. Mimo tego nadal możemy zaobserwować rosnącą liczbę fraz w TOP 50, co świadczy o dalszym, sporym potencjale wzrostowym widoczności organicznej.

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’20: 211
    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’21: 701

    Wzrost: 332%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 20 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 23:77. Większość z fraz, które w pierwszych tygodniach znajdowały się w TOP 20, znalazła się już odpowiednio w TOP 10 oraz w TOP 3. Możemy zaobserwować dalszą, rosnącą liczbę fraz w TOP 20, które w najbliższych tygodniach staną się frazami bezpośrednio sprzedającymi (znajdą się w TOP 10 oraz TOP 3).

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’20: 102
    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’21: 289

    Wzrost: 283%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 10 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 26:74. Frazy znajdujące się w TOP 10 (czyli na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google), są frazami sprzedającymi. Oznacza to, że przekładają się w bezpośredni sposób na wzrost ruchu (i co za tym idzie – przychodów) na stronie internetowej przedsiębiorstwa. Zauważyć możemy dalszy wzrost liczby tych fraz, co świadczy o potencjale do dalszego wzrostu i awansu wielu z nich do TOP 3.

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’20: 31
    Ilość fraz kluczowych – grudzień ’21: 108

    Wzrost: 348%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 3 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 22:78. Frazy znajdujące się w TOP 3, są frazami o bardzo wysokim potencjale sprzedażowym. Przekładają się w bezpośredni sposób na zwiększenie liczby klientów, poprzez znaczny wzrost ruchu organicznego, płynącego na stronę przedsiębiorstwa prosto z wyników wyszukiwania Google. Zauważyć możemy dalszy wzrost liczby tych fraz, co świadczy o potencjale do dalszego wzrostu.

    • 01.12.2020

    • 31.12.2021

    Ruch z wyników wyszukiwania – grudzień ’20: 1 137
    Ruch z wyników wyszukiwania – grudzień ’21: 4 042

    Wzrost ruchu: 355%

    Udział procentowy ruchu z wyników wyszukiwania przed podjęciem współpracy, w stosunku do ruchu po upływie dwunastu miesięcy wynosi 22:78. Zwiększenie ruchu płynącego na stronę internetową przedsiębiorstwa jest podstawowym i najważniejszym celem Agencji SEO. To on, w sposób bezpośredni przekłada się na zwiększenie liczby klientów oraz ROI (Return Of Investment), czyli zysku z inwestycji w podejmowane przez nas działania.