Branża tekstylna (e-commerce)

Lemur Studio > Branża tekstylna (e-commerce)

    Podaj nazwę swojej domeny, aby uzyskać darmową konsultację.

    Imię (mile widziane)

    Telefon (mile widziany)




    Streszczenie sytuacji oraz podjęte działania

    Współpracę w zakresie SEO rozpoczęliśmy z początkiem kwietnia ’20 od stworzenia nowego sklepu internetowego na oprogramowaniu PrestaShop. Poprzednia wersja witryny mocno obciążała serwer, generując bardzo dużą liczbę błędów 500, powodujących częste porzucanie koszyka. Nasza praca polegała w głównej mierze na optymalizacji i stworzeniu treści pod kategorie oraz rozbudowie sekcji blogowej. Wszystkie elementy witryny istotne dla SEO zostały wdrożone już na etapie migracji sklepu. Poniżej prezentujemy wykresy wzrostu widoczności – ilości fraz kluczowych w TOP 50, TOP 20, TOP 10 oraz TOP 3 wyników wyszukiwania (dane zaczerpnięte zostały narzędzia SEMSTORM), a także wzrost ruchu organicznego płynącego na stronę przedsiębiorcy (dane zaczerpnięte zostały z narzędzia Google Analytics).

    • 01.04.2020

    • 01.04.2021

    Ilość fraz kluczowych – kwiecień ’20: 1 799
    Ilość fraz kluczowych – kwiecień ’21: 3 817

    Wzrost: 212%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 50 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 47:53. Większość z fraz, które w pierwszych tygodniach znajdowały się w TOP 50, znalazła się już odpowiednio w TOP 20, TOP 10, a nawet TOP 3. Mimo tego nadal możemy zaobserwować rosnącą liczbę fraz w TOP 50, co świadczy o dalszym, sporym potencjale wzrostowym widoczności organicznej.

    • 01.04.2020

    • 01.04.2021

    Ilość fraz kluczowych – kwiecień ’20: 902
    Ilość fraz kluczowych – kwiecień ’21: 1 810

    Wzrost: 200%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 20 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 50:50. Większość z fraz, które w pierwszych tygodniach znajdowały się w TOP 20, znalazła się już odpowiednio w TOP 10 oraz w TOP 3. Możemy zaobserwować dalszą, rosnącą liczbę fraz w TOP 20, które w najbliższych tygodniach staną się frazami bezpośrednio sprzedającymi (znajdą się w TOP 10 oraz TOP 3).

    • 01.04.2020

    • 01.04.2021

    Ilość fraz kluczowych – kwiecień ’20: 366
    Ilość fraz kluczowych – kwiecień ’21: 782

    Wzrost: 214%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 10 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 47:53. Frazy znajdujące się w TOP 10 (czyli na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google), są frazami sprzedającymi. Oznacza to, że przekładają się w bezpośredni sposób na wzrost ruchu na stronie internetowej przedsiębiorstwa. Zauważyć możemy dalszy wzrost liczby tych fraz, co świadczy o potencjale do dalszego wzrostu i awansu wielu z nich do TOP 3.

    • 01.04.2020

    • 01.04.2021

    Ilość fraz kluczowych – kwiecień ’20: 92
    Ilość fraz kluczowych – kwiecień ’21: 214

    Wzrost: 233%

    Udział procentowy fraz kluczowych w TOP 3 przed podjęciem współpracy, w stosunku do ilości fraz po upływie dwunastu miesięcy wynosi 43:57. Frazy znajdujące się w TOP 3, są frazami o bardzo wysokim potencjale sprzedażowym. Przekładają się w bezpośredni sposób na zwiększenie liczby klientów, poprzez znaczny wzrost ruchu organicznego, płynącego na stronę przedsiębiorstwa prosto z wyników wyszukiwania Google. Zauważyć możemy dalszy wzrost liczby tych fraz, co świadczy o potencjale do dalszego wzrostu.

    • 01.04.2020

    • 01.04.2021

    Liczba transakcji – kwiecień ’20: 15
    Liczba transakcji – kwiecień ’21: 51

    Wzrost liczby transakcji: 340%

    Udział procentowy sumarycznej liczby transakcji przed podjęciem współpracy, w stosunku do liczby transakcji po upływie dwunastu miesięcy wynosi 29:71. Zwiększenie liczby transakcji jest podstawowym i najważniejszym celem Agencji SEO w odniesieniu do pracy nad widocznością organiczną sklepu internetowego. W ten sposób możemy co do złotówki wyliczyć wskaźnik ROI (Return Of Investment), czyli zysku z inwestycji w podejmowane przez nas działania.

    Preferencje plików cookies

    Niezbędne

    Niezbędne

    Ciasteczka wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony, takie jak zarządzanie zgodami czy sesjami użytkowników.

    Reklamowe

    Ciasteczka wykorzystywane do wyświetlania dostosowanych reklam na podstawie zachowań użytkownika.

    Analityczne

    Ciasteczka służące do zbierania danych o użytkownikach, pomagają w analizie ruchu na stronie i poprawie jej działania.

    Funkcjonalne

    Ciasteczka umożliwiające zapamiętanie ustawień użytkownika i preferencji na stronie, poprawiające komfort korzystania.