Nowe serwisy, które dopiero powstają powinny, już na etapie projektowania być zoptymalizowane pod wymagania Google. Jeżeli jednak Twoja strona zbudowana została bez uwzględnienia podstawowych zasad SEO, zwróć się z tym problemem do specjalisty. Co więcej, jeżeli podjąłeś już pewne kroki zmierzające do polepszenia pozycji Twojej strony w sieci, a nadal nie widzisz efektów, to może warto wykonać audyt witryny. Może okazać się, że przeoczyłeś pewne kwestie, które blokują rozwój marki. Problemem może być także błędnie określona grupa docelowa oraz konkurencja. Strategia działań wewnętrznych, jak i zewnętrznych na stronie powinna być ściśle powiązana ze specyfiką branży. Dlatego, jeżeli nie widzisz efektów w postaci zwiększania widoczności, to warto porozmawiać ze specjalistą, który pomoże Ci obrać odpowiedni kierunek lub zadba o SEO za Ciebie. Ważne, żeby w odpowiednim momencie zareagować, ponieważ konkurencja nie śpi, a walka o widoczność w sieci jest coraz trudniejsza.